Hello mindenkinek, aki idetéved (és annak is, akit én irányítottam ide :) )!

Szóval, bele is vágok egyből a közepébe: szombaton repetapartit tartottunk a csájékkal! Ugyanis szerdán olyan jól sikerült a praty, hogy benne volt a bugi mindenkinek a lábába, és muszáj volt megismételni. Pénteken beszéltünk erről, amikor is Sz.-szel reggel a csudijó latinóra után beültünk a McDonalds-ba csokis-kókuszos álompitét enni...hát gyerekek, az valami orgazmusos volt:) Közben a meki tv-jén érdekes fél mondatos híreket olvastam fel, mindenki örömére:D Az első nagy zabálás után elmentünk az egyik boltba, mert kellett (volna) nekem egy tavaszi kabát, ugyanis ez hiányzik a ruhatáramból. Hát nem sikerült, de vettem csudijó fekete bolerot, ami után már 1-2 éve áhítozom. És tádám most meg lett;) Szóval utána hát mit csináljunk, mit csináljunk...visszamasíroztunk a mekibe zabálni másodszor:O a második nagy zabálás keretein belül újfent jót beszélgettünk, mert Sz.-szel imádok beszélgetni, mert röhögünk és ilyesmik:D Na de visszakanyarodva: szóval ettünk-ettünk...aztán egyszercsak hirtelenjében abbahagytuk és elindultunk az Árkád felé, hogy megnézzük van-e kabát...vagy valami bulifelső-->sőt később már szinte csak felsőt néztünk...ennek az okát később kfiejtem;) az Árkádban nem találtunk semmit, de ezen sem lepődök meg....aztán elnéztünk a Plázába, hátha van ott valami...bementünk a J**ns Cl*b-ba és pont tökjó zenék mentek...pl: a Hegyekben fönn:O ami volt szerdán is, és annyira megjött a bugizhatnék, hogy el se hiszitek:O Aztán kifelé jövet kitaláltuk, hogy menjünk el moziba:D De hívjuk fel J.-t is, nehogy kimaradjon a buliból;) Aztán elmentünk érte, mert nem tudja hol a mozi (mostmár de)...mozi előtt gyrosoztunk egyet;) A Valentin-napot néztük, nekem tetszett, aranyos film:) most nem írok róla véleményt, aki látta úgyis tudja, aki nem az meg nézze meg:) És így eltelt a péntek....

Ez baromira nem volt in medias res XD na de majd most:O

A szombat.......
Itthon ücsörögtem, tanulást színlelve, lemondva az életről :D neki álltam megnézni a Törést (Sir Anthony Hopkins <3 ) egyszer csak csörög a telefőnöm :O Sz. hív, hogy: "A. még mindig benne van a bugi a lábadba?"...háát mondom kevésbé, de azért még esetleg:D "Rendben akkor 9 körül gyere J.-hez!" ... rendben mondom... (a beszélgetést kicsit átköltöttem, nem teljesen így zajlott, de a lényege ez volt:D ) Szóval pánikszerűen rohantam a fürdőbe fürödni meg hajat mosni:O közben elkapott a bulihangulat... Szípen felöltöztem, kisminkeztem magam és elindultam!!! J.-hez odaérve azzal fogadtak a csájék, hogy meg kell inni gyorsan a pezsgőket...jajajajajajaj!!!! Fél óra alatt betermeltünk 2 üveg pezsgőt:O Minekután egyikünk sem bírja olyan mértékben az alkoholt, kicsit bekészültünk, de mégsem volt vészes:) Vidám gólyatáboros dalokat énekeltünk embereknek a telefonba:D akik jót mulattak ezen:)

"Kutya f*sza végén van egy bunkó;
Szárított disznószart enni nem jó!
A lóf*sz nem furulya, tehén segge nem duda
Se nem nyíló rózsabimbó!!!"

és

"Árok partján tökig ér a gaz;
Ostorát leszúrva b*szik a paraszt.
Azon gondolkodik hova tegye be;
Elhagyott a rózsám a k*rva életbe!
Erdő szélén/közepén van egy kis tanya
Ibolyát szedni vittél te oda...
A LÓF*SZT, a LÓF*SZAT, a LÓF*SZT!
Nem volt ibolya....b*szni vittél engemet oda!!!" HEJ :D

Aztán megjött K. Neki csúfosan végződött az este....elvesztve 3 haverbarátját...erről nem akarok írni, mert igazából nem ér annyit az egész. Szóval 4en elindultunk Sörházba. Még sosem voltunk ott szombaton, de azért enyhén illuminált állapotban, vidáman vágtunk neki az útnak:) Hát...megérkeztünk....alig voltak 10en...fél 1-re ez a szám max a duplájára nőtt, de sokat mondtam :O Úgy döntöttünk, hogy ez nem állapot, emberek kellenek. Gondoltunk egyet és vissza"sétáltunk" a Belvárosba, egy másik szórakozó hely felé véve az irányt;) Szépen beugrottunk 1000 forint ellenében és tádám!! jó zene, sok ember, vááá legjobb;) Táncitáncitánci :D Egyszer csak rendőrbácsik jelentek meg a DJ pultnál, és közölték velünk, hogy "azt a rosszindulatú bejelentést kapták, hogy bomba van az épületben", kultúráltan vonuljunk ki, és majd ha átvizsgálták az épületet visszamehetünk. És itt lépett közbe a SORS!!! :D Szépen kivonultunk...és egyszer csak (!!!)...dobpergés....ott volt Ő!!! Akire nem is gondoltam addig (furcsa, de tényleg nem :D )...és én felkiáltottam és még mutogattam is, és 3 tábla csokinyi (?) endorfin termelődött a szervezetemben 3 mp alatt...és szimpatikus inger, meg amit akartok:D minden megvolt, és boldogság és minden szép, A. vidám lett, rózsaszínben látta a világot (annak ellenére, hogy sötét volt) és minden, ami ilyenkor történhet. Kicsit kiszíneztem, nem volt ennyire rózsaszín :D Miután kicsit lenyugodtam végignéztük a rendőrbácsikat. Hát...Sz. és J. kinézték maguknak ugyanazt, míg rám maradt a többi:P persze én csak egyet választottam:D Félhangosan ilyesmiket dörmögtünk nekik, hogy "awww rendőrbácsi rossz voltam, büntess meg":D egy rendőrnéni is volt, aki ezeket a megjegyzéseket hallva elég érdekesen nézett ránk, de sebaj Tóbiás! egyszer élünk ;) Aztán végülis visszakecmeregtünk a szórakozóhelyre:) Voltak közben szimpatikus ingerek, és kevésbé szimpatikusak is:) seggdörgölés, egyeseknek fél-ágyéktánc és hasonlók:D Egyszercsak megint megláttam Őt! És végig ott táncoltam a közelében, és úgy néztem mintha...kb...Gregor Schlierenzauert látnám:O Najó, azért annyira nem szellemültem át:D Egyszer még az illatát is éreztem, ami azóta intermittáló lázhoz hasonlítva tér vissza szaglóidegeimhez;) Kb 3/4ed 4ig ment a táncibugi, aztán eljött a hazamenetel ideje:( Ott kellett hagynom Őt és a zenét és a seggtáncolós barátomat is xD Sok volt még a busz indulásáig...kb fél órát fagyoskodtunk a megállóban, majd J. felajánlotta, hogy ugorjunk fel hozzá, amíg nem jön a busz:) ez meg is történt...Majd visszaballagtunk Sz.-szel a megállóba, ahová jött a busz és így haza tudtunk furikázni a már félig ébredező Kertvárosba, ahol pihe-puha ágyikónk várt:) Szerény személyem 6kor került be az ágyba...és 9:21kor édes testvérkém telefonált valami miatt...nagyon örülök neki, és örökké hálás leszek ezért;) Kicsit deja vu, mert szerdán (vagyis pontosabban csütörtök reggel) is kottára ugyanez volt:) [6kor fekvés 9:21kor kelés]... szóval hát ennyi volt:)

Ezen a héten no praty, mert Sz. hazalátogat, de utána!!! Félj sörház, mert szerdán jövünk háháháhá :D:D:D

Csókoltatok mindenkit <3

Szerző: Tylsa  2010.03.01. 20:07 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tylsa.blog.hu/api/trackback/id/tr711800857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iDawe 2010.06.21. 01:35:04

majdegyzser elolvasom:D ELSŐ faszom:D
süti beállítások módosítása