Dír Dájörí!

Tiszta angolzseni vagyok:)

Lássuk csak...ma van máricus 2-a...egy teljesen jelentéktelen kedd, amikor nem történt semmi izgi. Najó...csupán felrobbantam kb 5×:D de ez az én hülyeségem...mindegy erről nem is írok...

Ma reggel volt egy anatómia órám, amin a nyirokrendszert vettünk. Szuperizgi volt;) Köszönjük Tanárnéni! Amúgy....reggel a suliba menet megtanultam a magzati vérkeringést...enyhén néztek csak hülyének;) Utána kommunikáció...hát baromi jó volt, mondtam egy bődületes baromságot, de már nem emlékszik rá senki, úgyhogy mázlim van :P Jaaa, ami ma történt jó dolog (persze ez már tegnap is folyamatban volt), lesz minden szakiránynak polója:) Sajnálom, hogy az enyémre nem az lesz ráírva, hogy Mentőtiszt, de azért már az is nagy dicsőség, hogy egy 'Dietetikus' felirat fog díszelegni a hátulján ^^ Kámjunikésön után volt egy élettan, ami tökre tetszett:) igaz annyit kellett írni, mint egy ló és olyan gyorsan, mint egy kengyelfutó gyalogkakukk, mégis élveztem^^

Suli után Sz.-szel és J.-vel elmentünk ide-oda a városban, aztán hazajöttem:D Ma tényleg nem volt semmi izgi...de szar....

Akkor egy kis kitérő: hát én esküszöm megőrülök:D Olyan gyorsan mennek a napok:O Ma arról álmodoztam, hogy egy Vena cava superior...nem. Arról, hogy mindjárt itt a nyár és, hogy milyen programokat szeretnék csinálni:D Remélem lesz elég tőkém hozzá, meg társaságom is^^ Úúúgy szeretnék menni idegen helyekre:) csak ilyen egy napos kiruccanást csinálni:) meg tökre várom már, hogy Vasszécsenybe mehessek, mert tök izgi lesz ;) Meg strándolni is szeretnék:) meg sokat kirándulni, meg partizni látástól Mikulásig:D:D És remélem, hogy addigra majd már elértem az álom-A.-t...és mire újra szeptember lesz...hát...már szíp leszek és lesz önbizalmam, hogy....csak ennyit mondok: Ő :D Szóval kíváncsi leszek itten a dolgokra....

Most megyek...várnak rám a vénák és artériák:) Esküszöm szerelmes vagyok ezekbe a szavakba áááá gyönyörű:) Vena cava superior:P

Na puszcsí:D

Szerző: Tylsa  2010.03.02. 18:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tylsa.blog.hu/api/trackback/id/tr201803565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása